SHIPPING & RETURNS
משלוחים
-
ניתן לבחור בין שתי האופציות הקיימות-
-
משלוח ע"י שליח עד הבית או לחלופין איסוף עצמי מהסטודיו בחיבת ציון, עמק חפר.
-
-
עלויות המשלוח מחושבות בזמן סיכום התשלום בהתאם לבחירת הלקוח-
-
שליח עד הבית- עלות 39 ₪
-
ברכישה מעל 399 ₪ - עלות המשלוח הינה 20 ₪
-
משלוח חינם- ברכישה מעל 599 ש"ח
-
איסוף עצמי מהסטודיו (בתיאום בראש)- ללא תוספת תשלום.
-
-
זמני אספקה כוללים רק את חישובם של ימי עסקים (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי ו’, שבתות וחגים).
-
מוצרים אשר זמינים במלאי- ישלחו תוך 7 ימי עסקים
-
מוצרים שאינם במלאי או מיוצרים בהזמנה אישית – ישלחו תוך 21 ימי עסקים (ניתן ורצוי ליצור קשר על מנת לברר זמינות במלאי)
-
-
לא ניתן לבחור באפשרות איסוף עצמי במידה וההזמנה בוצעה והפריט כבר נשלח.
-
במידה ונבחרת אפשרות משלוח על-ידי שליח, המשלוח יתבצע לכתובת שנמסרה בתהליך הרישום, אלא אם צוין אחרת.
-
אספקת המוצרים תיעשה באמצעות דואר שליחים ותהיה בהתאם לתנאי האספקה הנהוגים שם. במידה והאספקה מתעכבת או אינה מתאפשרת, מכל סיבה שהיא (מצב בטחוני, מזג אויר וכד'), החברה תמצא פתרון חלופי המקובל על שני הצדדים. החברה תקבל את ההחלטה הסופית בנוגע לביטולו של כל משלוח.
-
החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן מעת לעת, בהתאם לצורך, את מחירי המשלוחים
החזרות והחלפות
-
פרק זה יהיה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 (להלן: החוק)
-
ניתן לבטל את ההזמנה בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן:
-
ניתן לבטל הזמנה שנעשתה באתר האינטרנט (למעט הזמנות מיוחדות כמפורט למטה), כל עוד לא נשלחו המוצרים אל הכתובת שנמסרה. ההודעה על ביטול ההזמנה תיעשה טלפונית.
-
במידה והמוצר הגיע פגום יש להודיע על כך לא יאוחר מ-24 שעות מקבלתו, באם לא הודיע הלקוח לחברה על פגם כלשהו במוצר בתוך 24 שעות מיום קבלתו, הדבר מהווה הודעה כי לא נפל שום פגם וללקוח ו/או המזמין לא תהיה כל טענה כנגד החברה לעניין קיומו של פגם כלשהו במוצר.
-
מוצר אשר הגיע לבית הלקוח ולא נעשה בו שימוש והוא שלם באריזתו המקורית, ניתן להחזיר לחברה תוך 14 יום ע"י משלוח אל החברה (המשלוח חזרה ישולם ויבוצע ע"י הלקוח) והאחריות להחזרת המוצר בשלמותו, באופן תקין חלה על הלקוח המזמין.
-
-
זיכוי יבוצע לאמצעי התשלום ממנו בוצעה העסקה בלבד.
-
אמצעי התשלום אשר חויב בעסקה יזוכה במחיר המוצר המוחזר בלבד, לא יזוכו דמי המשלוח אשר שולמו - בביטול עסקאות בכרטיסי אשראי תיתכן עמלת ביטול בגין עמלת סליקה בגובה של עד 1.9%.
-
במידה ובוצעה הזמנה עבור מוצר מיוחד, שבו המזמין ביקש כי ייעשו שינויים מיוחדים במוצר, עבורו בלבד, או הזמנת מוצר אשר אינו מוחזק במלאי בשוטף, לא תהיה אפשרות להחזיר מוצר זה, בהתאם לחוק להגנת הצרכן
-
מוצר שהוחזר ואינו עומד בדרישות לא יזכה את המזמין בהחזר כספי ו/או בכל זיכוי אחר לרבות שובר זיכוי וזאת לשיקול החברה.
-
החברה תהא רשאית לבטל עסקה או הזמנה כולה או חלקה במקרים הבאים:
-
נפלה טעות בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר
-
אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.
-
במקרה של כוח עליון, פעולה מלחמה, איבה, טרור, מקרה חרום ו/או כל דבר אחר שימנע ביצוע מכירה תקין.
-
אזל המוצר מהמלאי. הודעה על ביטול הזמנה תימסר ללקוח בטלפון ו/או בדוא”ל לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
-
-
החברה לא תהיה אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי לרבות נזק כספי בגין ביטול ההזמנה ו/או החזרת הפריט לפי הוראות פרק זה.